Ξέσπασε ο Νίκος Μάνεσης στον “αέρα” με αφορμή το λάθος της εταιρείας Nielsen για τις τηλεθεάσεις αλλά και το γεγονός ότι υπάρχουν πρόσωπα στην ελληνική τηλεόραση που σχολιάζουν τις επιδόσεις των εκπομπών τους.
«Αν βγουν διάφορες τηλεπερσόνες αύριο-μεθαύριο να μιλήσουν, καλό θα είναι να έχουν διαβάσει και να μην λένε – όπως την άλλη φορά – ότι όλα είναι μια χαρά με τις τηλεθεάσεις και σκόνταφταν πάνω σε μικρόφωνα. Εγώ δεν χαρίζω κάστανα επ’ αυτού», είπε αρχικά ο Νίκος Μάνεσης, μεταδίδοντας τη σχετική ανακοίνωση.
Σημειώνεται πως η εταιρεία μέτρησης της τηλεθέασης, Nielsen, ενημέρωσε τους τηλεοπτικούς σταθμούς πως λόγω σοβαρών τεχνικών προβλημάτων οι μετρήσεις για τις ημερομηνίες 9-11 Οκτωβρίου στη ζώνη prime time ήταν λανθασμένες.
«Υπήρξαν δειλές αναπαραγωγές, μετρημένες από sites τηλεκριτικής. Περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση, για να μάθουμε πώς χάθηκαν 3 εκατομμύρια τηλεθεατές. Εάν διαψεύσει το γεγονός η Nielsen, θα πρέπει να το δικαιολογήσει. Αν δεν το διαψεύσει, ερωτώ: θα δοθούν απαντήσεις εάν η απώλεια τηλεθεατών αφορά 3 και όχι 103 μέρες;», σχολίασε ο Νίκος Μάνεσης.
«Παράγοντες της αγοράς έλεγξαν μόνο αυτό το 3ήμερο, 9-11 Οκτωβρίου, και όχι προηγούμενα χρονικά διαστήματα. Κάποιοι αισθάνθηκαν ότι «ρίχτηκαν». Έρχονται αυτά τα στοιχεία και μπορεί να είναι ψευδή, γι’ αυτό περιμένουμε την ανακοίνωση. Αν είναι αληθινά, διορθώθηκε ή έχει γίνει 203 μέρες νωρίτερα;», αναρωτήθηκε ο παρουσιαστής του Alpha στη συνέχεια.
«Όπως και να ‘χει, η ιστορία αποκτά πια νομικό ενδιαφέρον, γιατί εάν επιβεβαιωθεί αυτό, στη χειρότερη των περιπτώσεων υπάρχουν διαφυγόντα κέρδη. Τι σημαίνει αυτό; Μου ρίχνεις την τηλεθέαση, άρα λιγότερες διαφημίσεις. Χάνει λεφτά το κανάλι. Άσε που κάποιοι έχουν χάσει και τη δουλειά τους λόγω των τηλεθεάσεων», συνέχισε στην τοποθέτησή του ο Νίκος Μάνεσης.
«Τι έλεγα πριν από 1μιση χρόνο για το θέμα; Το εξής απλό: ότι το μοντέλο που χρησιμοποιείται για τις μετρήσεις της τηλεθέασης θέλει εκσυγχρονισμό, να μπούμε στον 21ο αιώνα. Περιμένουμε επίσημη ανακοίνωση, γιατί εμείς τη σκαλέτα κάθε φορά, κύριε Nielsen, τη φτιάχνουμε ανάλογα με την τηλεθέαση. Ή αυτό είναι συκοφαντικό και μηνύσιμο και πρέπει η Nielsen να απαντήσει ή να το αποδεχθεί, να μας πει συγγνώμη και ότι το έφτιαξαν», καταλήγει στην παρατήρησή του ο Νίκος Μάνεσης.